lotfan ba fonti benvisit ke baraye hame ghabele khandan bashe dar ghaire in soorat besyari az doostan az sherkat dar mabahes hazf mishavand motshakeram
nobody <neesti@Gmail.com> wrote:
نه، در اØتما اصلاً مقاومت موضوعیت ندارد. نمی دانم چرا نویسنده اØتماء
را با مقاومت کنار هم می گذارد و به هم ربط می دهد. شما وقتی مثبت اندیشی
Ù…ÛŒ کنید Ùˆ با خود Ù…ÛŒ گویید "نمی خواهم Ùکر بیاید" دارید مقاومت Ù…ÛŒ کنید.
اما اØتماء Ú©ÛŒÙیت منÙÛŒ اندیشی است.
در سکوت هم مقاومت نیست و نمی دانم چگونه مقاومت با سکوت را بهم ارتباط داده اید
بطور خلاصه، اØتماء Ùˆ منÙÛŒ اندیشی یعنی با توجه Ùˆ نگاه بدون تعبیر Ùˆ بدون
جبهه گیری، بدون رد یا قبول به جریان Ùکر نگاه کنیم Ùˆ عمیقاً ببینیم(نه
اینکه بدانیم Ùˆ باور کنیم) Ú©Ù‡ Ùکر کننده با خود اÙکار یکی هستند
On 1/28/08, paymun noury <paymun_noury@yahoo.com > wrote:
> آیا در اØتماء Ùˆ لائیت عنصر اصلی مقاومت نیست؟ اگر هست این دو نیز همانند سکوت،
> خلاء، تهیگی Ùˆ ... بنیادشان بر مقاومت در برابر چیزی است.آیا در اØتماء اینطور
> نیست Ú©Ù‡ ما در Øالت مقاومت در برابر یک جریان Ùˆ یا یک پدیده هستم Ùˆ او را به
> خود راه نمیدهیم. اما در راهکار دیگر عنصر اصلی مشاهده ست. مانند
> توجه،نگاه،Øضور Ùˆ غیره
> آیا این دو راهکا ر اساساَ به نظر متÙاوت نمیرسند؟ تجربه شما Ú†Ù‡ میگوید؟
>
> manban42 <manban42@yahoo.com > wrote:
>
> اگر در توق٠Ùکری Ú©Ù‡ جنابعالی Ù…ÛŒ Ùرمائید به نوعی اول Ùکر را پذیرÙته Ùˆ
> آن را سرور Ùˆ سالاربپندارید سپس با زور بخواهید آن را زائل کنید در Øالت
> اØتما Ùˆ لائیت نیستید. اما در توجه یا Øضور تسلیم شدن مستتر است Ùˆ به
> اØتما بیشتر Ù…ÛŒ خورد. شما بنا ندارید چیزی را متوق٠کنید در Øالت لا هستید
> و آن را اصل می دانید و آن را استمرار می دهید و لذا دچار بلا!!! از نوع
> هویت کاذب نمی شوید. خداوند ما را از بلیات و بلایای توهمی برهاند
> مخلص شما منصور
>
> --- In khodshenasi@yahoogroups. , "paymun_noury"com
> <paymun_noury@...> wrote:
> >
> >
> > با سلام
> >
> > شاید دوستان با من هم
> > عقیده باشند که در برابر
> > مسئله Ùکر دو راهکار
> >
> > شا خص ارائه میشود:
> >
> > یکی توق٠Ùکر Ùˆ دیگری
> > توجه به Ùکر .
> >
> > این توق٠و یا توجه از
> > طر٠اشخاص متÙاوت به اشکال
> > گوناگون ارائه شده است اما
> > در
> >
> > نهایت دو راهکار اساسی Ùوق
> > قابل تمایز میباشند. مثلا
> > بØØ« اØتماء ( پرهیز )ØŒ سکوت،
> >
> > خلاء، لائیت و مانند آن
> > در واقع همان توق٠Ùکر
> > است Ùˆ یا وقتی صØبت از
> > Øضور،
> >
> > بیداری، اوئیت، Øا Ù„ Ùˆ
> > مانند آن میشود در واقع
> > توجه به Ùکر در مد نظر
> > است.
> >
> > سوال این است که دوستان در
> > تجربه شخصی خود از کدامیک از
> > این دو راهکار بهره
> >
> > برده اند و آیا اصولا در
> > تÙکیک این دو راهکار با من
> > هم عقیده اند؟
> >
>
>
>
>
> --------------------- --------- ---
> Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.
Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___
Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe
__,_._,___
0 نظرات:
ارسال یک نظر