بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ دی ۶, پنجشنبه

[Khodshenasi] RE: agahi

Salam,

   in payam az taraf e modir gorooh e khodshenasi ast, dar pasokh be yeki az a'zaa. lotfan tamami e doostan e ozv bekhanand. payam be soorat e attachment niz amadeh ast.


با سلام خدمت گروپ اونر محترم
جواب سوال شما خیلی واضحه . از اونجائیکه من از طریق سایت آقای مصفا با این میلینگ گروپ آشنا شدم طبیعی است که فکرکنم اگر حرفی در جهت رفرم عقاید مطرح شده بزنم به مذاق شما خوش نیاید. ( با توجه باینکه شما تایید کننده پیغام ها هستید و شما اجازه انتشار هر پیغام را میدهید). شما در حال ایجاد و توسعه یک طرز فکر هستید که مرتبط با ذهن و مغز است و از این جهت فوق العاده حساس و خطرناک است چرا که یا بنه برخود که مقصد گم کنی یا منه پای اندراین ره بی دلیل (حافظ). کما اینکه در پیغام های قبلی هم گفتم ، دوستان بعد از خواندن کتابها سردرگم و بی انگیزه می شوند. در این دوران نمی توان گفت که کتاب می تواند دلیل و راهنمای خوبی باشد چرا که ذهن بشر بدنبال دلیل  عینی و حکمت عملیست . خواننده می پرسد سردرگم شدم شما می گوئید بایست و به این جریان فکری نگاه کن، موضوع همین جاست ، نمی توانید به یک جوان 20 ساله بگوئید بایستد. حداقل به 99 درصد آنها نمی توانید بگوئید. آن یک درصد هم دارای نوعی نبوغ ذاتی در شناخت هستند.
راستش ناراحت می شم وقتی می بینم که استاد در پاسخ به بعضی ازسوالات اظهار می کنند که برای جلوگیری ازتکرار مکررات اول بروید همه کتابها را بخوانید ، نه این کافی نیست باید خوب نگاه کرد چیزهای دیگری خواند ، فیزیولوژی ، آناتومی رفتار، گذشته ، آینده و ....تا اینکه این مبارز ما تبدیل به یک آنالیزور (من) در سطح  بالا بشه، در غیر اینصورت اگر این جوان ما با اصرار و پشتکار این عقاید را فرا گیرد تبدیل به یک صوفی می شود . من جسارت اهانت به مقام وعقایدو حرمت صوفیان واقعی  و هیچکس دیگر را ندارم اما نگرانم ....

---------------------

پاسخ گردانندهء گروه خودشناسی به نویسندهء متن فوق:

دوست عزیز سلام،

    ابتدا برای اینکه همه چیز در یک فایل و یک جا آورده شود اجازه دهید آنچه نوشته بودید را ذکر کنم:

    شما نوشته بودید "عجب سکوتی بر این گروه حکمفرماست یا اینکه گروپ اونر]گردانندهء گروه[ از حرفهای من خوشش نمی‌آد". و بنده از شما پرسیدم منظورتان از این نوشته‌تان چیست. سپس شما متن فوق را ارسال کرده اید.

    اما پاسخ شما و یکبار برای همیشه پاسخ کسانیکه احتمالاً افکاری مانند افکار شما دارند:

    گروه خودشناسی برای تبادل نظر و گفتگو و بحث آزاد و آشنایی دوستان با یکدیگر به پیشنهاد و تقاضای بسیاری از خوانندگان و بازدیدکنندگان سایت محمدجعفر مصفا(که لزوماً موافق یا مخالف سخنان ایشان هم نیستند) ایجاد شد و تابحال بکار خود ادامه داده است. سیاست گردانندگی این گروه هیچ محدودیتی اعم از سانسور یا حذف سخنی جز برای کسانیکه از الفاظ رکیک استفاده می کنند، قائل نیست.

    آنچه شما نوشتید، این گمان را در ذهن خوانندهء متن شما ایجاد می کند که نکند این آقا (یعنی شما) چیزهایی می نوشته است اما توسط گردانندهء گروه سانسور و حذف می شده است. حال آنکه تاکنون هیچ بحثی یا یادداشت و نظری مشمول سانسور و حذف نبوده است.

    اما مطلب دیگر آنکه در نوشتهء فوق شما طوری وانمود نموده اید که گویی از آنجا که خاستگاه این گروه از معرفی آن در سایت محمدجعفر مصفا است، پس گردانندهء گروه باید وکیل و مدافع نظریات محمدجعفر مصفا باشد!  نوشته اید: " طبیعی است که فکرکنم اگر حرفی در جهت رفرم عقاید مطرح شده بزنم به مذاق شما خوش نیاید"   دوست عزیز، در کجا و کدام پیام این گروه اعلام شده است که سخن مخالف سخنان محمدجعفر مصفا یا هر کس دیگر "به مذاق" گردانندهء گروه خوش نمی‌آید؟! ایا شما تابحال چیزی نوشته‌اید که منتشر نشده باشد؟!

    گردانندهء گروه فقط مسئولیت چک کردن پیامها از این نظر که افرادی فحش و الفاظ رکیک بکار می برند را دارد و به جز این پیامها، هر پیام دیگری در گروه منتشر شده و می شود. بنابراین بر اساس حدس و گمان خود سخن نفرمایید.

   باقی آنچه در متن ارسالی‌تان(متن فوق) نوشته اید مربوط به سخنان و نوشته های محمدجعفر مصفا است،. که همانطور که می دانید ایشان سایت دارند و پرسش دریافت می کنند و پاسخ می دهند و پاسخ پرسش ایشان هرچه باشد، به خود شما و ایشان و پرسش‌کنندگان مربوط است. مکرراً عرض می کنم، این گروه مسئولیت دفاع و وکالت سخنان محمدجعفر مصفا و یا هیچکس دیگر را ندارد. گروهی برای بحث آزاد است.

   لطفاً در آنچه می نویسید دقت فرمایید.

   با احترام برای شما و همهء اعضای گروه خودشناسی،

  گردانندهء گروه





Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: