بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ اسفند ۱۴, سه‌شنبه

[Khodshenasi] Re: (unknown)

Yek bar digar farsi ba ravesh zekr shode dar file
اصلی ترین مانع فراغت از فکر و
تحقق سکوت درونی چیست؟
خشم. تا موقعی که از انتقام گرفتن دست نکشیده ام و می خواهم تلافی کنم و
صدمات وارده به هویت را جبران کنم فکر و زیرکیهای آنرا لازم دارم. به قول
آقای مصفا اگر بابت صدماتی که تصور می کنم دیگران به من وارد کرده اند،
و طلب مرا پرداخت نکرده اند، من را تأئید نکرده اند و بلکه زیرکانه من
را خوار و خفیف کرده اند، طلبی از کسی نداشته باشم و دچار حس انتقام
شدید نشده باشم! فراغت از فکر هم خود بخود رخ خواهد داد!!!
اگر با همه تسویه حساب کرده باشم نیاز به نشخوار فکر و یافتن راههای
زیرکانه انتقام منتفی می شود.
پس، بنا را می گذارم بر گرفتن این طلب با هر قیمتی که شده!!! هر چه این
من مهمتر و قوی تر باشد طلب من از دیگران هم بیشتر است!! حتی با قیمت
خراب کردن زندگی خودم !! ای فکر بیا و به من کمک کن تا طلبهای بیشمارم
را از همه بگیرم!! بگذار ثابت کنم که من هم مستحق "به به دیگران" هستم!!
در راه ارضا این نوع خشم همه چیز را باید فدا کنم . فکر که قابل آن را
ندارد جسمم را هم فدا خواهم کرد!!خوب در این راه خود شناسی چه کمکی به
من می کند؟!!! آیا با کمک آن می توانم گوشه ای از انتقامم را بگیرم؟ آیا
اه اه به دیگران و به به، به خودم از این طریق تأمین خواهد شد؟!

پرسش: آیا بدون فکر Ù…ÛŒ توان انتقام گرفت یا خشم ورزید؟؟ لطفاÙ&lsqauo; روشی را
به من یاد بدهید که هم این خشم را ارضاء نمایم منتهی بدون دخالت فکر!!
برخورد فیزیکی شاید ولی آیا در برخورد فیزیکی هم فکر لازم است؟!

شاد باشید
منصور


--- In khodshenasi@yahoogroups.com, mohsen ghasemi <mghasemi_37@...>
wrote:
>
>
>
>
> ----- Original Message ----
> From: nobody <neesti@...>
> To: khodshenasi@yahoogroups.com
> Sent: Monday, March 3, 2008 6:51:58 PM
> Subject: Re: [Khodshenasi] (unknown)
>
> دو موضوع:
>
> 1. در پاسخ به خانم همت پور، نوبادی این سئوال را مطرح می کند که به نظر
> شما(شمای خواننده، نه فقط خانم همت پور) اصلی ترین مانع فراغت از فکر و
> تحقق سکوت درونی چیست؟
>
> 2. هر کی در اصفهان هست بمن یک ایمیل بزنه. خبر خوبی براش دارم. اما
> نمیشه توی گروه مطرح کرد. نیمچه خصوصیه
>
> نوبادی
>
> On 3/2/08, sanaz hemmat pour <sanazhemmatpour@ yahoo.com> wrote:
> > سلام بچه ها چراديگه هيچ بحثي روتوگروه مطرح نمي كنيد ممنون ميشم اگه
كسي چيزي
> > بگه
> >
> > ------------ --------- --------- ---
> > Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo!
Mobile. Try it
> > now.
>
>
>
>
>
_____________________________________________________________________
_______________
> Never miss a thing. Make Yahoo your home page.
> http://www.yahoo.com/r/hs
>



Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:

http://groups.yahoo.com/group/khodshenasi/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:

http://groups.yahoo.com/group/khodshenasi/join

(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
mailto:khodshenasi-digest@yahoogroups.com
mailto:khodshenasi-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
khodshenasi-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:

http://docs.yahoo.com/info/terms/

0 نظرات: