بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۷ مرداد ۳, پنجشنبه

Re: [Khodshenasi] Modara

با درود بر دوستان و همراهان خصوصا نوبادي و ايمان روشنگر عزيز
واقعا نميدانم كه چه بنويسم و از كجا شروع كنم . چه بگويم كه شرح زشتي و پلشتي كساني باشد كه ادعاهايشان گوش فلك را كر كرده است اما در عمل خانه خويش را به ويرانه اي بدل كرده اند كه بوي تعفن آن كره زمين را به چالش كشيده است . اينان اولين كسان و آخرين كسان نيستند كه در همه ازمنه دشمن خردمندي و دگر انديشي بوده اند آنجا كه مولانا در چند صد سال پيش فرياد بر
مي آورد كه : دو سه عو عو سگانه نزند ره سواران   چه برد ز شير شرزه سگ و گاو كاهداني
اين تلنگري به من و تو است كه بدانيم اين كاروان ( خودشناسي) به راه خويش ادامه مي دهد و در اين راه ممكن است خطراتي نهفته باشد اما مهم آگاهي است كه هيچ گنج مادي با آن برابري نمي كند .
 ديدن آنچه هست نياز به هيچ جنگ و جدلي ندارد و حكم شمشير و توهين و كنايه آنجايي صادق است كه عقل و خردي حكمراني نكند زيرا انسان جاهل از آنجا كه از موضع بي منطقي دست به عمل مي زند مستقيم ترين راه براي اثبات حقانيت خويش را توهين مستقيم به دگر انديش مي داند و بس .
اين بيماري را كه اينان به آن دچارند در هيچ فرهنگ لغت پزشكي و روانشناسي مصداقي ندارد و حتي با واژه "هويت فكري" هم نميتوان تعريف كرد .
اميدوارم كه فيلم خون آشام را ديده باشيد كه چگونه عده اي موجودات عجيب و غريب شب هنگام ( در واقع نمود جهل و نابخردي ) از لانه هاي خويش بيرون آمده و از خون انسانها تغذيه مي كنند و هنگام طلوع آفتاب ( خردمندي) به تاريكي پناه مي برند . امروزه مجالي براي اين شب كوران باقي نيست تا به قانون جهل خويش انسان و انسانيت را نابود كنند وبلكه اين وظيفه من و تو است كه در سير آگاهي دروني خويش چون شمعي شعله ور شويم و روشني دهيم .
جنگي اگر بوده است باطل عيله باطل بوده است و من و تو جنگي با كسي نداريم زيرا حقيقت همان است كه هست .


From: nobody <neesti@Gmail.com>
To: khodshenasi@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, July 22, 2008 4:05:35 PM
Subject: [Khodshenasi] Modara


    از هنگامیکه نوبادی دست به وبلاگ نوشتن زد همیشه عده ای بوده اند که با دشمنی و آزار و اذیت و بعضاً با فحاشی، وی را مورد لطف قرار می‌دادند! تا اینکه بنا به توصیه و راهنمایی فنی دوستی توانستیم کاری کنیم تا این افراد دیگر نتوانند پیامی ارسال کنند.
    اتفاقاً با صحبتی که با دوست عزیزی داشتم وی نیز در مورد چنین مشکلاتی از ابتدای راه اندازی وبلاگ و سایت آقای مصفا، گله می کرد. اینکه چقدر این افراد از همان ابتدا برای آنها مشکل ایجاد کرده بودند و به کارهای ناشایستی دست زده بودند و حتی اکنون نیز بکار خود ادامه می دهند. مثلاً فحاشی می کنند، مطالب سایت را بدون در نظر گرفتن قوانین آن منتشر می کنند و پوشش اشتیاق به نشر این مطالب کارهای غیراخلاقی بسیاری مرتکب می شوند.
    نوبادی این مطالب را برای این افراد نمی نویسد، بلکه برای کسانیکه همچون نوبادی برای اولین بار است وارد وبلاگنویسی می شوند می نویسد تا بدانند متاسفانه اینچنین افرادی وجود دارند و باید با آنها مدارا کرد.

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرفست
با دوستان مروت با دشمنان مدارا

------------ --------- ----
neesti.blogspot. com




__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: