بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۷ فروردین ۱۹, دوشنبه

Re: [Khodshenasi] erfane dastband

دوست عزیز وشاید فرزندم سلام
خوبی یا بهتری فقط در درون انسانها وجود دارد نه در درون سیستمها
-دوستی می گفت اگر میخواهی به دست هیچ دیکتاتوری گرفتار نشوی بخوان وبخوان وبخوان
به تعبیر امروزین ما فقط در سکوت نگاه کن
هر انسان وشاید هرسیستم فکری را احتملآ میتوان از روی کلماتی استفاده میکند شناخت  دقت کن بابا
 
---- Original Message ---
From: ali ebrahimi <sanaye_a_a@yahoo.com>
To: khodshenasi@yahoogroups.com
Sent: Monday, April 7, 2008 4:57:28 PM
Subject: [Khodshenasi] erfane dastband

سلام دوستان
من جديدا با يه سيستم عرفاني آشنا شده ام كه خيلي خوبه و جواب تمام سوالات ما رو داره به شما توصيه ميكنم حتما به كلاس ما بپيونديد
اسم سبك عرفاني ما " عرفان دستبنده" كه شامل عرفان كيهاني و كلا منظومه شمسي ( زحل - مريخ و...) ميشه
بنيان گذارش استاد " پشمال پوسته " كه واقعا انسان وارسته اي است
در اين سبك عرفاني ما درجه بندي داريم و پله پله به خدا نزديك  ميشيم
البته براي شركت در كلاسها استاد پشمال پوست ماهي پنجاه هزار تومان پول ميگيره كه اين به خاطر درسهاي عرفاني هست كه استاد مون به ما ميده
اين درسها شامل مباحثي چون : چگونه عاشق شويم - چگونه آدم شويم- چگونه پول دار شويم - چگونه استرس را از خود بزداييم و خيلي مباحث زيباي ديگر مي شود .
هر پله از عرفان درجه خاص خودش رو داره كه شامل : مشنگ اول - هپروتي دوم - جوگير سوم - و مستري  مي باشد كه من الان در كلاس هپروتي دوم هستم
و اميدوارم كه بتونم يه روز مستر بشم
استادمون ميگه ( مي فرمايد) ما براي مردن زنده هستيم و
باور كنيد از اون روزي كه تو كلاسهاي عرفاني شركت مي كنم دنيا رو يه جور ديگه مي بينم و همه چيز برام تازگي داره
به نظرم در اين جمع شما آدم نمي تونه به جواب سوالاتش برسه
ايمان خان كه فقط بلده آدم رو از دنيا سير كنه و يا اون نوبادي كه سوالات عجيب و غريب مي كنه
چرا شما هيچ راه و روشي براي زندگي ارائه نمي ديد تا لااقل دلمون خوش باشه
استادمون ميگه آدم بايست از مرشد پيروي كنه و بي چون و چرا در خدمت اون باشه چونكه مرشد طريق عرفان رو طي كرده و همه چيز رو مي دونه
اون ( پشمال پوست) مي فرمايد اين راه را به تنهايي نبايستي طي كرد چونكه ممكنه يه بلاهايي سر آدم بياد
 البته دقيقا نمي دونم چه بلاهايي ولي استاد جونم ميگه پس حتما درسته
يه سوال فقط برام پيش اومده  كه اون رو با شما در ميان  مي گذارم و اميدوارم بهم جواب بدين  البته اين سوالات رو از استادم نمي كنم چون استادم ناراحت ميشه
يه روز كه از كلاسهاي عرفانيمون برمي گشتم خونه و آفتاب داشت غروب مي كرد يه معتاد شيره اي رو ديدم كه كنار خيابون دراز به دراز پهن شده روي آسفالت پياده رو و هي ميگه توپ توپم
بي تفاوت از كنارش رد شدم اما چند قدم نرفته برگشتم تا ببينم منظورش چيه
بهش گفتم سلام و اون در جوابم با يك لحن زير لبي گفت شلام
آخه اينم بگم كه در اين كلاسها ي عرفاني ما ياد گرفتيم كه هرجا كسي رو ديديم كه افتاده روي زمين بريم كمكش كنيم چونكه يكي از اصول عاشقي در عرفان دستبند همينه كه تا كسي رو ديدي كه افتاده روي زمين بري سراغش
 خلاصه به اون شيره اي گفتم چي ميگي با كمي مكث در حالي كه چمهاش نيمه باز بود گفت دنيا چقدر قشنگه ناژنينم
چرا همه چي ژيباست چرا مردم ژيبا هستند و....
يه جورايي حس كردم شايد در كلاسهاي عرفان دستبند شركت كرده بنابراين خيلي خوشحال شدم كه شايد يه چيزهايي مي دونه و تبادل اطلاعاتي ميشه ومن به اطلاعات عرفاني خودم اضافه مي كنم بنابراين بهش گفتم من هم همين احساسي رو دارم كه تو داري
منم مي دونم كه دنيا زيباست و همه چيز قشنگه ولي تو در كلاسهاي عرفاني شركت كردي كه اينها رو مي گي
با يه لبخند تلخي گفت عرفان من عرفان ترياق هشت
خلاصه تا ديدم اون معتاده در سبك عرفاني من نيست ازش خدا حافظي كردم
يه سوال از اون روز تا حالا ذهن منو به خودش مشغول كرده و اون اينكه اون معتاده دنيا رو زيبا مي بينه و من هم زيبا مي بينم پس چه فرقي بين من و اون معتاد وجود داره
هردو تا مون يه چيز رو حس مي كنيم و شايد اون احساساتش از من شديدتر باشه ولي واقعا چه فرقي بين كساني مثل من و اون معتاد وجود داره؟
هركي مي تونه به من جواب بده و منو توجيه كنه
با تشكر


You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of Blockbuster Total Access, No Cost.



You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total Access, No Cost. __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: