بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ آبان ۱۶, چهارشنبه

[Khodshenasi] Re: مسئله ي سكس در ايران:tarsam naresi be kaabe........

  Ø¨Ø§ توجه به تجربه شخصی خودم Ùˆ مطالعات از طریق اینترنت Ùˆ غیره بنظرم آنچه به هر دلیل از آن غفلت شده ØªØ¬Ø±Ø¨Ù‡ Ùˆ دانش بسیار مفید "تانترا یوگا" در این زمینه است   Ø§ÛŒÙ† دانش را غربیان در جهت لذت جویی بسیار استفاده کرده اند ولی فرم اصیل این دانش بشری یا مذهبی در جامعه ما هم Ù…ÛŒ تواند لاقل بخشی از مشکل جنسی را حل کند     در تانترا یوگا اصل بر بالا بردن توانایی جنسی افراد Ùˆ تکنیکهای ارتباط جنسی  عمیق  Ø³Øª به طوری Ú©Ù‡ افراد ارتیاط جنسی را به صورت یک نوع مراقبه بکار میگیرند   در این روش ارضا کامل جنسی از طرف مقابل بوجود Ù…ÛŒ آید به طوری Ú©Ù‡ نیاز به کاری Ú©Ù‡ آقای داستان ذکر شده به آن مبادرت ورزید یعنی ایجاد تنوع Ùˆ تغییر در طرف مقابل اصولاً مورد احتیاج نخواهد بود    اشکال اساسی در مسئله سکس این است Ú©Ù‡ فرد از طرف مقابل خودش ارضا نمی شود Ùˆ تصورش این است Ú©Ù‡ اگر در طرف مقابلش تغییر ایجاد شود به ارضا خواهد رسید    حال آنکه لااقل در خودشناسی اصل بر فاکتورهای درونی است Ú©Ù‡ اگر به آن برسیم طرف مقابل زیاد مهم نخواهد بود   مردان متإهل با زن خود ارضا خواهند شد Ùˆ عشق پایداری بین آنها ایجاد Ù…ÛŒ شود    بنظرم روش تانترا یک روش مذهبی عمیق  است  Ú©Ù‡ بدون آن خود شناسی لنگ میزند   در این روش فردی با یک طرف مقابل ثابت چنان ارضا میشود Ú©Ù‡ فرد دیگر با انواع زیبارویان متنوع نخواهد شد Ùˆ تازه تنوع زیاد مضرات زیادی Ùˆ رنج Ùˆ درد هم به همراه دارد!    در جامعه ما متاسفانه افراد به ظاهر مذهبی Ùˆ متأهل به دلیل آشنا نبودن با این فن مذهبی چشمشان دنبال تنوع است Ùˆ جوانان غیر مذهبی هم با یک دوست راضی نخواهند شد    بنظرم عقلای قوم Ùˆ آنها Ú©Ù‡ به فکر ارائه راه حل در این زمینه هستند به ویژه اگر در قالبهای عرفانی باید گوشه چشمی هم به این دانش عمیق مذهبی Ùˆ کاربردی داشته باشند     بنده با توجه به عدم آشنایی مرد داستان مورد اشاره با این فن حق را به ایشان میدهم ولی Ù…ÛŒ دانم Ú©Ù‡ مسیرش با رنج Ùˆ درد همراه است Ùˆ چاره اساسی نیست  بنظرم تانترا یوگا با عقاید مذهبی Ùˆ عرفانی کاملاً سازگار Ùˆ بدون آن انسان مذهبی یا عارف یا حتی انسان معمولی هم نخواهد بود   

شاد باشید

 

 


--- In khodshenasi@yahoogroups.com, Maryam Isary <maryam_isa20@...> wrote:
>
> salam
> merc az matlabi ke neveshtid
> az beine nazarati ke ta alan khoondam ba nazare shoma bishtar az baghie movafegh hastam
> man khodam az kasayi hastam ke mokhalefe bahse sigheye movaghatam..
> na be khatere inke moshkele bazi az javuna ro hal mikone ..
> be in khater ke be nazare man age in masale hame gir beshe(ke akhiran vazire keshvar daran tamhidati mizaran ke in mozu rahattar beshe)mardome ma az un sue estefade mikonan
> na tanha mardome ma balke dar keshvarhaye dige ham ma in mozu ro mibinim
> barkhi az dustan az azadiaye jensi ke dar ghrb vojud dare defa kardan
> ama man ba in nazar mokhalefam
> kheili sakhte ke bekhaym be in masale be surate moteadel negah konim
> moteasefane hichkodum az ensanha be in gharize be onvane vasileyi baraye roshd va hayate zendegishoon negah nemikonan
> age intori negah mikardan besyari az moshkelate konuni hal mishod
> man kheili az adamhaye 2ro baramo mishnasam ke ba ye bar anjame in kar shadidan khodeshuno gharghe in masale kardan
> be nahvi ke alan az nazare ravanshenasi be sex motad shodan
> in efratha ke dar bishtare javunha shekl migire besyar badtar az zamanie ke in gharizaro sarkoob mikardan
> be hamin dalile ke motmaenan age ezdevaje movaghat azad beshe va orfe jame bepazire in masalaro..jameye ma ba anboohi az javanane az in dast movajeh khahad shod
> yeki dige az enteghadati ke man be ezdevaje movaghat vared mikonam ine ke bonyane khanevadeha motezalzel mishe..
> age be yad dashte bashid chandin sale pish ma makanhayi dashtim be esme khaneye efaf...
> amarha neshoon midad ke aksare kasayi ke unja miraftan mardan va zanane hamsardar budand va in baese tazalzole zendegie zanashuishoon mishod
> banabarin in ravesh ham javab nemide
> be nazare man sakhte ke bekhaym rahe hale sahihi vase in mozu peida konim
> be nazare man aval bayad be masaleye sex be dide sahih negah konim va say konim az in efrato tafritha jelogiri konim...agar inkaro bokonim unvaght shayad ezdevaje movaghate rahe hale badi nabashe
> ama ba sharayete felie jameye ma be nazare man javab nemide..
> khoshhal misham nazaratetuno be man begid
> movafagho piruz bashid
>
> ar_ranjbar ar_ranjbar@... wrote:
> سلام
> اين بحث با درج مطلبي از يك مجله آلماني شروع شده و همانگونه كه انتظار مي
> رود مورد توجه قرار گرفته و چند نفري از دوستان در اينمورد نظر داده اند
> .
> آنچه اين بنده خدا به نظرش ميرسد اينستكه ،چون اين مطلب در
> گروه "خودشناسي " آمده پرداختن به آنهم بايد از ديدگاه خودشناسي و عرفان
> صورت گيرد.
> پس با اجازه دوستان چند كلامي هم از اين بنده بشنويم.
> در بررسي مسايل انسان به خصوص مسايلي كه در رابطه او با ديگر انسانها و
> در نتيجه اجتماع او هستند ، نمي توان يك موضوع را جدا از ديگر مسايل و
> موضوعات بررسي كرد .چيزي كه در راه خودشناسي -يا بهتر است بگوييم " زندگي
> شناسي "- به روشني ديده مي شود وقابل درك است.
> بنابراين موضوع سكس را هم نمي توان جداي از ديگر مسايل ديد و بررسي كرد.
> و به طور خلاصه اينكه در يك جامعه توهم زده و بيمار- كه تمام جوامع از
> اين دست هستند -- هيچيك از نيازهاي انسان روال و شكل طبيعي خود را
> ندارند.
> معمولا وقتي از حقانيت ميل جنسي سخن ميرود اولين مثال براي ميل غريزي و
> طبيعي مشابه ،غذا خوردن است و بايد اين را پرسيد كه آيا انسان كنوني حتي
> در رفع گرسنگي اش هم طبيعي عمل ميكند؟
> آنچه مورد نظر نويسنده است اينستكه هيچيك از اميال طبيعي انسان اسير
> توهم در جايگاه و شكل درست خودش قرار ندارد.
> در اين انسان همه چيز در برده و درخدمت حفظ و زير و بالا كردن " من "
> و "خود" است و در اين وضعيت تلاش براي حل معضلات و مسايل او فقط و فقط
> بزك كاري و هدر دادن انرژيست.
> انسان توهم زده انساني دلمرده و تهي است ،اسير لذت است و آنچه هدف تمامي
> خواسته ها و اميال اوست فقط و فقط پركردن توهمي و فرار از خلا درونست و
> جالب آنكه در اين راه هر چه پيشتر ميرود تهي تر ميشود !
> يكي از قويترين راهها و روشهاي فرار از دلمردگي و تجربه يك حس عميق در
> وجود ارضاي ميل جنسي است.
> به نظر شمادر اين وضعيت بايد چه كرد؟وقتي يك ميل طبيعي به كلي در خدمت يك
> پديده مخرب و بيگانه است بايد چه كرد ؟
>
> --- In khodshenasi@yahoogroups.com, paymun noury paymun_noury@
> wrote:
> >
> > مگر مقصد نهایی خودشناسی به جز رها یی ست؟ رهایی ذهن از هر گونه قالب
> و پیش فرض؟ انسان رها کسی است که ذهنی رها از هرگونه ایدولوژی چه مذهبی
> و چه ضد مذهبی دارد.از هر گونه قالب چه سنتی و چه مدرن آزاد است.برای
> چنین ذهنی ارزشها ، معیارها، اصول، ... همگی پدیده های بیرونی است. ذهن
> رها بر پایه دریافت و تجربه مستقیم و حسی خودعمل میکند و نه قوانین
> بیرونی (تحت هر نام و عنوانی که باشد).
> >
> >
> > shahram_shahram58 shahram_shahram58@ wrote: سلام
> > امیدوارم که این موضوع خسته کننده نشده باشد و انتظار است که دوستان
> هم
> > در این زمینه مشارکت کنند
> > در پاسخ به صحبتهای مریم خانم باید بگم اینکه معتقدند قوانین مذهبی
> قویتر
> > است را من نمی توانم بپذیرم چون به نظر من ما قوانین مذهبی نداریم بلکه
> > آنها اعتقادات یا احکامی هستند که ایدئولوژی یا باید ها و نباید های یک
>
> > انسان را در حیطه زندگی فردی و اجتماعی خودش معین می کند اگر این
> احکام
> > توسط قانونگذاران جامعه به رسمیت شناخته شود به آن می توان گفت قانون و
>
> > الزام اجرایی پیدا می کند
> > مثل خیلی قوانین جامعه ما که ریشه اسلامی دارند ولی صحبت من اینجاست که
>
> > اگرچه شرع راه ازدواج موقت را باز کرده است ولی هیچگاه مسئولین به این
>
> > امر نپرداخته اند و سعی نکرده اند آن را آن طور که شرع معتقد است به
> یک
> > قانون تبدیل کنند
> > شاید عده زیادی از مردم ما اطلاع نداشته باشند ولی ازدواج موقتی که در
> > قانون ما به رسمیت شناخته شده تقریبا شرایطی مانند ازدواج دائم را دارد
>
> > شما می توانید صحت گفتار من را تحقیق کنید اگر دو نفر در جامعه ما آن
> طور
> > که شرع گفته است با هم ازدواج موقت کنند نه تنها مورد تایید قانون
> نیست
> > بلکه از نظر قانون اشکال دارد و جرم شناخته می شود این نکته چیزی است
> > که محل اختلاف برخی روحانیون در قم و دولت ماست حتی تا جایی که این
> > درگیری ها باعث کشیده شدن افراد به دادگاه ویژه روحانیت شده است
> > روحانیون معتقدند که در مملکت ما که ادعای اسلامی بودن می کند باید به
> > جوانها اجازه داد به همان راحتی که شرع گفته با هم ازدواج موقت کنند اما
>
> > دولت ما فقط و فقط به خاطر مصالح جامعه تمایل به اجرای این حکم ندارد و
> > با ایجاد پیچ و خمهای قانونی متعدد آن نسخه ای از ازدواج موقت را که در
>
> > شرع به رسمیت شناخته شده را به رسمیت نمی شناسد
> > و از طرفی با آگاهی تمام از شرایط ملتهب جامعه چشم خود را بر روی
> > نیازهای اصلی جامعه ای که بیشتر آن را نسل جوان تشکیل می دهند بسته است
>
> > اگر شما امروز می بینید که ذهنیت بدی نسبت به این قضیه وجود دارد علت
> > اینست که متولیان جامعه ما روی این مسئله کار نکرده اند وگرنه به خوبی
>
> > می توان دید که چگونه یک دولت می تواند در مدت زمان کوتاهی دیدگاه
> > عمومی را نسبت به مسئله ای تغییر دهد
> > دولت ما نه تنها این کار را نکرده بلکه به نظر من با آگاهی تمام از
> > تبعات این قضیه جوانان ما را در این مسئله تحت فشار قرار می دهد
> > در اکثر کشورهای دنیا داشتن رابطه جنسی بین دختر و پسر بعد از سن هجده
> > سالگی امری عادی است و به رسمیت شناخته شده است نه کسی با آن قانونا
> > مخالفت می کند نه از نظر عرفی مشکلی بر آن مترتب است این امر می تواند
> > تاثیر به سزایی در رشد روحی یک جوان و کاهش بذهکاری های اجتماعی داشته
>
> > باشد اما در جامعه ما این مسئله یک امر بسیار مطرود غیر قانونی و غیر
> > اخلاقی است و با فشارها و محدودیتهایی که جامعه در جلوگیری از این امر
> > ایجاد کرده یک جوان ایرانی برای اینکه بتواند با دختری رابطه داشته
> باشد
> > حداقل باید ده برابر یک جوان اروپایی وقت و انرژی فکری مصرف کند تا از
>
> > روی محدودیتهای عرفی و قانونی بپرد که این وقت و انرژی می تواند در
> > دانشگاهها صرف امور تحقیقاتی شود !!
> > مشکل دوم اینجاست که به دلیل مطرود بودن این امر در جامعه و از آنجایی
> > که تایید اجتماعی برای بسیاری از افراد ارزش دارد این عمل تنها به
> > انحصار قشر خاصی در آمده که از خیر تایید اجتماعی و خیلی چیزهای دیگر
> > گذشته اند
> > امروزه دختری که روابط جنسی قبل از ازدواج دارد آنچنان در جامعه مورد
> > طرد قرار میگرد که این احساس گناه به او این نکته را القا می کند که
> > دیگر مانند یک شهروند عادی جامعه نیست و این حس خطاکاری او را به انجام
>
> > خطاهای بعدی و بعدی وا می دارد در حالی که در اصل او خطایی را مرتکب
> > نشده است
> > از طرفی یک فرد با شخصیت و تحصیلکرده و کاملا سالم از نظر روحی و جسمی
> > هنگامی که قصد می کند به قصد داشتن روابط جنسی و به رسمیت شناختن نیازهای
>
> > متقابل شریک جنسی خودش با فردی ارتباط برقرار کند در این بازار مکاره
> ی
> > کسانی که حاضر به این کار هستند هیچ وقت همتای خودش را پیدا نمی کند
> > و به این دلیل یا از این کار دست می شوید یا در دام کسانی می افتد که
> > از شخصیت سالم او سوء استفاده می کنند.
> > صحبت در این زمینه زاد است آماده شنیدن نظرات دوستان هستم
> > --- In khodshenasi@yahoogroups.com, maryam fatehin nasl
> > <fatehinnasl@> wrote:
> > >
> > > salam aghaye shahram
> > > khoshhal hastam az inke neveshte hayam morede tavajohe
> > > shoma azizan gharar gerefte,omidvaram hamaye ma ba ham
> > > fekri betavanim be roshd va pishrafte fekri dast peida
> > > konim.dar morede tazadde ghavanine jamee va mazhab
> > > bayad arz konam be nazre man ghavanine mazhab gar che
> > > kamtar morede tavajoj gharar migirand ama az ghodrate
> > > bishtari bar khordarand,dar mazhab baraye kasani ke
> > > nemitavanand be tore daem ezdevaj konand rahkari ba
> > > name ezdevaje movaghat gozashte shode,shoma fekr
> > > nemikonid ellate inke gheshre javane keshvare ma az in
> > > mored estefade nemikonand in ast ke hanooz dar hiteye
> > > andisheye khod ba in mozoo yani ezdevaje movaghat
> > > kenar nayamadeand va an ra kari zesht va nadorost
> > > mipendarand,intor nist???
> > > aghaye shahram moshkele melate ma in ast ke hamishe va
> > > hame ja hatta dar zamineye sex ke be ghole shoma yek
> > > niaz ast dar entezare komak haye birooni hastand.ensan
> > > ha dar ebteda niaz haye khod ra dar mahle zendegieshan
> > > bartaraf mikonand,pas az an rafte rafte ke moredi
> > > baraye hameye aghshare jamee ghabele ghabool shavad
> > > tagheirate bishtari pish khahad amad,
> > > man hamchenan motaghedam ke javanan mitavanand sex ra
> > > dar hiteye ghavanine ejtema va mazhab az in hame haras
> > > va zeshti kharej konand,vaghti ma be rasti chizi ra
> > > bavar konim digaran niz an ra bavar khahand kard.
> > > izad yaretan
> > > maryam fatehinnasl
> > >
> > >
> > > --- shahram_shahram58 <shahram_shahram58@>
> > > wrote:
> > >
> > > > سلام خانم مریم
> > > > من صحبت شما را در کل قبول
> > > > دارم ولی به نظر من صحبتهای
> > > > شما در مورد جامعه
> > > > ما به هیچ وجه صدق نمی کند
> > > > زیرا در جامعه ما قوانین
> > > > اجتماعی با قوانین
> > > > مذهبی در تضادند.
> > > > ( موارد زیادی که حتی
> > > > حقوقدانان به خاطر مصالح
> > > > جامعه سکوت کرده اند و
> > > > قوانین جامعه ما مخصوصا در
> > > > مسائل جنسی با شرع مغایر است
> > > > یعنی قانون
> > > > محدودیتهایی بیش از آنچه شرع
> > > > معتقد است اعمال کرده).
> > > > و ثانیا به نظر من موضوع میانه
> > > > روی و زیاده روی و ... در این
> > > > زمینه صدق
> > > > نمی کند چون در کشور ما راهی
> > > > برای پاسخگویی به این مسئله
> > > > به طور قانونی
> > > > یا عرفی باز نشده که کسی
> > > > بخواهد به آن متمسک شود و بعد
> > > > از چندی علیرغم
> > > > اینکه نیازش را پاسخ می گوید
> > > > به خاطر هوسرانی زیاده روی
> > > > کند و به راه
> > > > دیگری برود .
> > > > بلکه تمام ناهنجاریهایی که
> > > > امروز می بینید را می توان
> > > > نامش را افراطی
> > > > گذاشت که آثار تفریطهایی است
> > > > که در این زمینه صورت گرفته و
> > > > به صورت
> > > > عقده هایی ناگهان خود را بروز
> > > > می دهد.
> > > > من به ضرص قاطع معتقدم که نه
> > > > تنها شرایط کنونی جامعه ما با
> > > > شرع مطابق
> > > > نیست بلکه خلاف شرع است. زیرا
> > > > شرع سکس را مسئله ای عنوان
> > > > نکرده که باید
> > > > از کنار آن گذشت یا آن را
> > > > فراموش کرد بلکه آن را به
> > > > عنوان نیاز جدی
> > > > انسان در نظر گرفته و برای آن
> > > > پاسخهای متعددی گذاشته ولی
> > > > متاسفانه در
> > > > جامعه ما سکس چیزی است که
> > > > مسئولان از کنار آن می گذرند و
> > > > حدالامکان از
> > > > مواجه شدن با این مشکل جوانان
> > > > طفره می روند . و برای حل آن
> > > > صورت مسئله
> > > > را پاک می کنند و قطعا در چنین
> > > > شرایطی میانه روی که شما
> > > > اشاره می کنید
> > > > بروز نمی کند. جدای از بحث
> > > > شرعی در تمام جوامع بشری با
> > > > اعتقادات گوناگون
> > > > شعاری در مورد سکس دارند :
> > > > Sex is the only acceptable sin in the world
> > > > من کاری به اعتقادات آنها
> > > > ندارم و نمی خواهم وارد فلسفه
> > > > گناه و گناه قابل
> > > > بخشش و ... بشوم فقط می خواهم
> > > > بگویم که امروزه تمام جهانیان
> > > > به این نتیجه
> > > > رسیده اند که سکس نیازی است که
> > > > باید برای آن پاسخ در نظر گرفت
> > > > پاسخ به این نیاز مانند پاسخ
> > > > به گرسنگی است چطور در جامعه
> > > > ما برای یک
> > > > فرد گرسنه هزاران راه برای
> > > > رفع آن وجود دارد از بهترین
> > > > رستوران تا خوردن
> > > > یک تکه نان خشک
> > > > وبه همه نمی گویند اگر گرسنه
> > > > شدید باید بروید در آن سالن
> > > > غذاخوری که ما
> > > > می گوییم با شرایطی که ما
> > > > تعیین می کنیم غذا بخورید. ولی
> > > > پای سکس که می
> > > > رسد اگرچه جنس این نیاز
> > > > ماهیتا مانند گرسنگی است و از
> > > > نیازهای غریزی به
> > > > شمار می آید دولتمردان ما به
> > > > ما می گویند فقط تنها راه برای
> > > > همه افرادی
> > > > که احساس نیاز جنسی می کنند در
> > > > هر زمان و مکان و شرایطی که
> > > > هستند
> > > > ازدواج دائم است و بس !! مسخرگی
> > > > این روش مانند رفع گرسنگی با
> > > > همان
> > > > شرایطی است که گفتم .
> > > > دوست داشتم بیشتر در این
> > > > زمینه بنویسم ولی فکر می کنم
> > > > شاید از حوصله
> > > > خواننده خارج شود خوشحال می
> > > > شوم با نقد نظرات من مرا در
> > > > تعالی فکری
> > > > یاری دهید.
> > > > ارادتمند همه دوستان
> > > >
> > > >
> > > > --- In khodshenasi@yahoogroups.com, maryam fatehin
> > > > nasl
> > > > <fatehinnasl@> wrote:
> > > > >
> > > > > salam aghaye fatemi
> > > > > az ashnaei ba shoma khoshhalam.
> > > > > javabe soalhaye shoma kamelan vazh ast.dar didgahe
> > > > > mazhabi va ejtemaei ghavanini vojood darand ke
> > > > > mitavan ba be kar bastane anha dar ertebat ba sex
> > > > > moshkeli nadasht,man fekr mikonam moshkel zamani
> > > > ijad
> > > > > mishavad ke ensan ha az mianeravi kharej shode va
> > > > > baraye khod hado marzi ghael nabashand.ziade khahi
> > > > dar
> > > > > har zaminei adami ra dochare bi nazmi mikonad.
> > > > > sarfaraz bashid
> > > > >
> > > > > --- ali fatemi <greatlove_66@> wrote:
> > > > >
> > > > > > salam aghaye roshangar va khanom fatehin.
> > > > mikhastam
> > > > > > arz konam ke khob belakhare chikar bayad kard in
> > > > > > masaleye sex ro??? haghighat chie vaghean? aya
> > > > age
> > > > > > in amal ro anjam bedim vaghean gonah bozorgi
> > > > > > mortakeb shodim? ya na hich moshkeli pish
> > > > nemiad??
> > > > > > aya khanomhaye mohtaram vaghean khosheshon
> > > > nemiad az
> > > > > > in amal ya jamee oonha ro mane karde? albate
> > > > hich
> > > > > > agheli monkere hoghooghe mosalame khanomha va
> > > > dar
> > > > > > nazar gereftane ehsasateshon nemishe. shoma
> > > > sarvaran
> > > > > > lotf konid begid che bayad kard? ezdevaj ham ke
> > > > khob
> > > > > > moshkelate besiari dare . nemidoonam vaghean.
> > > > ali
> > > > > > hastam 20
> > > > > >
> > > > > > IMAN ROSHANGAR <iman_roshangar@> wrote:
> > > > > > salam
> > > > > > on email faghat ye forward e sade boud
> > > > > > zendegi ro sakht nagirin o hame chiz ro az
> > > > boude
> > > > > > khodeton nabinin
> > > > > > haghayeghe omor hich rabti be zaman nadare.
> > > > > > dar zemn dar moredeye sex,dar hale neveshtane
> > > > > > matlabi hastam ke be zodi montasheresh mikonam
> > > > > > shad o raha
> > > > > >
> > > > > > fatehinnasl <fatehinnasl@> wrote:
> > > > > > salam aghay roshangar
> > > > > > omidvaram bedanid che mikonid.
> > > > > > fekr mikonam eghtebase in matn az yek majalleye
> > > > > > almani nemitavanad
> > > > > > dalili movajjah baraye eshaeye an bashad.
> > > > > > in email bishatar be neveshtehaye aziz nasin va
> > > > > > re-etemadi shabih ast.
> > > > > > lazem ast yad avari konam dorane anha be sar
> > > > amade
> > > > > > va zaman be aghab
> > > > > > baz nemigardad.
> > > > > > dar inke maghooleye sex niz dar hiteye
> > > > khodshenasi
> > > > > > jay darad ,tardidi
> > > > > > nist.
> > > > > > amma az ensane motafakkeri chon shoma entezar
> > > > > > miravad rahe behtari ra
> > > > > > baraye sohbat dar morede sex peida konid.
> > > > > > ba ehteram
> > > > > > maryam fatehin nasl
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > IMAN ROSHANGAR
> > > > > >
> > > > __________________________________________________
> > > > > > Do You Yahoo!?
> > > > > > Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam
> > > > > > protection around
> > > > > > http://mail.yahoo.com
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > __________________________________________________
> > > > > > Do You Yahoo!?
> > > > > > Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam
> > > > > > protection around
> > > >
> > > === message truncated ===
> > >
> > >
> > > __________________________________________________
> > > Do You Yahoo!?
> > > Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
> > > http://mail.yahoo.com
> > >
> >
> >
> >
> >
> > __________________________________________________
> > Do You Yahoo!?
> > Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
> > http://mail.yahoo.com
> >
>
>
>
>
> __________________________________________________
> Do You Yahoo!?
> Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
> http://mail.yahoo.com
>

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: