بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

[Khodshenasi] roya

سلام بر همگی

اول از همه باید بگم که خیلی از ایمیلای من حتی با یونیکدهم باز نمیشه خواهش میکنم دنبال دلیلش بگردید چرا این طوریه اخه من حیفم میاد این ایمیلا باز نمیشه .(ایمیلای اقای بیات به دستم نمیرسه)

ادامه...

نوشته بودم که افکار نامربوطی به ذهنم هجوم میاره که سخت میشه کنترلشون کرد . اما من دیگه زیاد به اونها بها نمیدم . به نظرتون کار درستی میکنم؟

اما گیرم که تونستیم تا حدودی بر اون افکار غلبه کنیم تا ما رو کلافه نکنند ولی ضمیر ناخودآگاه یکی از بخش های غیر قابل انکار وجود ماست.اما گاهی وقتا ما یک فکر رو اونقدر بزرگ میکنیم که توی ضمیر ناخوداگاهمون شکل میگیره مث من که فکری رو که اصلا دوستش ندارم خیلی بزرگش کردم و با اینکه دیگه اجازه نمیدم به من هجوم بیارند اما ناگهان توی ذهنم نمود پیدا میکنند.شاید شما هم کم و بیش این مسئله براتون پیش اومده مثلا همیشه ترس ار عدم موفقیت شما رو ازار میده اما اونقدر بهش فکر کردید که تمام ضمیرتون رو پرکرده و همین باعث میشه که وقتی هم بخواهید به موفقیت و ارزوهای شیرین فکر کنید همین افکار مانع میشه و این بسیار ازار دهنده است .. ما باید راهکاری اساسی پیدا کنیم که ضمیر ناخود اگاهمون رو از افکار مخرب پاک کنیم تا بتونیم بی هیچ دلهره ای به ندای درونمون گوش کنیم . من خودم هر وقت میخوام روی رویاهام و ارزوهام تمرکز کنم تا اونها رو توی ذهنم شکل بدم همین افکار مخرب که ملکه ذهن شدند مانع از لذت بردن از رویاپردازیه اخه همین رویاها هستند که لذت رسیدن به موفقیت رو برا مون اشکار میکنند و گوشزد میکنند که دست به کار بشیم.ما باید کاری کنیم که جریان فکری مخرب دیگه راهی برا نفوذ در ما نداشته باشه حالا ما چه جوری اونقدر خودمون رو تقویت کنیم که دیگه از اون افکار خبری نباشه چیزیه که من از شما میخوام بپرسم .اگه چیزایی در این مورد میدونید به من هم بگید.

راستی نظرتون راجع به مدیتیشن و یوگا چیه.اگه کسی در این مورد تجربه ای داره بنویسه .ممنون میشم



Never miss a thing. Make Yahoo your homepage. __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: