بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ بهمن ۱۳, شنبه

Re: [Khodshenasi] roya

سلام رویا جان
من فقط تجربه خودم رو بهت می گم و بهت توصیه می کنم که 2 تا کتاب رو بخونی
1- تفکر زائد اثر محمد جعفر مصفا
2- معجزه ذهن که یادم نمی یاد اسم نویسندشو
و تاکید می کنم که فیلم " راز " رو بگیری و حتما حتما حتما ببینی
 
خبرهای خوبی ازت می شنوم
اینو مطمئنم
شاداب باشی
علی

----- Original Message ----
From: roya love <roya_love_1818@yahoo.com>
To: khodshenasi@yahoogroups.com
Sent: Sunday, February 3, 2008 12:40:27 AM
Subject: [Khodshenasi] roya

سلام به همگی

من یکی از اعضای این گروه هستم و با این که٥⁄ ١٨ ساله ام اما با مشکلات فکری زیادی دست و پنجه نرم میکنم . دختر نسبتا متدینی هستم اما نمیدونم چرا ایمانم نوسانات زیادی داره . فکرهایی به سرم میزنه که منو از خدا دور میکنه .اتفاقات نا خوشایند  ذهنم رو مشغول میکنه اتفاقاتی که شاید هرگر رخ نده . مثل ترس از دست دادن کسانی که دوستشون دارم مثل مادرم . اخه من پدرم6 ساله که فوت کرده و به همین دلیل ذهنم بی جهت به سمت این موضوع کشیده میشه. هر چقدر از این افکار کناره میگیرم بیشتر منو محاصره میکنند و امان منو میبرند .ایده های زیادی برای زندگی آینده ام دارم که دلم میخواد بهشون دست پیدا کنم .ایده هایی که فقط با قبول شدن در دانشگاه میسر میشه .  اما نمیدونم چرا تا حالا که 5 ماه از شروع سال میگذره هیچ اقدامی نکردم برا درس خوندن. اخه من  با اینکه سال قبل زحمت زیادی کشیدم امادرکنکور86 قبول نشدم و به این فکر میکنم که شاید با تلاش دوباره بازم کائنات منو ناامید کنه. دلم میخواد شما دوستای خوبم بهم کمک کنید و بگید چه طور میشه به جریانات فکری آزار دهنده غلبه کرد .با اینکه به خدا روی میارم اما افکار شیطانی بازم روحم رو به هم میریزند و کاملا متوجه میشم که الان شیطان در حال گرفتار کردن منه تا فریبم بده تا از همه چی زده بشم به سمت خوشی های کاذب روی بیارم که هیچ کدوم از سرگرمی ها جای خالی اهداف منو پر نمی کنه

تو رو خدا بهم بگید چه طور میشه از شر همه این مزاحمت های فکری و روحی خلاص شد .

ممنون میشم اگه بهم کمک کنید. منتظرتون هستم

 



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: