بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ بهمن ۵, جمعه

Re: [Khodshenasi] بگم یا نگم؟

ساناز خانم سلام
من هم مشکل شما رو دارم ولی میدونی مسئله به نظر من اینه که ما انسانها از درون خالی هستیم و سعی میکنیم که مثل اسفنج فضای خالیمون رو با یک ماده دیگر ÷ر کنیم و این نشون میده که وابسته هستیم و به جای خودمون در خودمون سعی می کنیم خودمون را در بیرون خودمون پیدا کنیم. به نظر کتاب وابستگی متقابل کمک خوبی میتونه به ما بکنه
 
 


sanaz hemmat pour <sanazhemmatpour@yahoo.com> wrote:
نوبادي عزيز درست ميگي اگه نفهمه چطور؟  من باسكوتم كلي حرف زدم ولي نفهميد من باحرف نزدنم كلي ازرازهامو باچشام گفتم اما نفهميد يا نخواست كه بفهمه من با سكوت بهش فهموندم كه قديه دنيا دوسش دارم اما نفهميد باسكوت اززندگيش اومدم بيرون اما حتي جاي خالي من رو هم نفهميد

nobody <neesti@Gmail.com> wrote:
بگم یا نگم؟

بعضی می‌گویند: "نوبادی، اگه ننویسی و ئamp;shy;رف نزنی بهتر است". ئamp;shy;رف اینها (اگرچه می‌دانم از روی ارضاء خشم است، ولی) ئamp;shy;رف خوب و صئamp;shy;یئamp;shy;ی است. این سکوت است که بهترین کیفیت است. هرکس چیزی بخواهد بگوید یا بنویسد، لاجرم و بناچار سکوت درونش را باید بهم بزند و فکر شروع بئamp;shy;رکت کند.

اما موضوعی اینجا مطرئamp;shy; است و اون اینکه اگه یه نفر بخواهد به کس دیگری بگوید "سکوت کن"، آیا جز بوسیله‌ی گفتن و نوشتن طور دیگری می‌تواند بگوید؟ شاید بگویی آره، با سکوت کردن. بزبان بی‌زبانی به طرف ئamp;shy;الی کرده‌ای که سکوت کن.

اما اگه طرف ندونه که سکوت تو به منظور رسوندن این پیامه که "سکوت کن" چطور!؟
---------------
neesti.blogspot.com




Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: