بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مرتبط با خودشناسی. جهت پیوستن به این گروه و شرکت در بحث‌ها به لینک کنار صفحه مراجعه نمایید

۱۳۸۶ بهمن ۵, جمعه

Re: [Khodshenasi] بگم یا نگم؟

سلام خدمت همه ی عزیزان
من Ù…ÛŒ خواستم بگم Ú©Ù‡ نمیدونم چرا خوندن آثار آقای مصفا من یکی رو این قدر خموده Ùˆ بیحال Ùˆ سست کرده . والا این سکوتی Ú©Ù‡ این همه راجع بهش Ù…ÛŒ گید برای من بیشتر یه جور تخدیره . به هر حال نمیدونم. Ù…ÛŒ دونم Ú©Ù‡ عیب از منه . به نظر شما دوستان Ú†Ù‡ باید کرد Ú©Ù‡ از این خمودگی بیرون اومد Ùˆ به طور جدی عمق مساله رو حس کرد؟  Ùˆ اقدامی جدی کرد؟
ممنون از لطف همگی
ostafa farahi <mostafaxf@yahoo.com> wrote:
no body جان سلام
خدمت بقیه دوستان هم سلام می کنم
یکی از چیزهایی Ú©Ù‡ باعث بدبختی انسان هست اینه Ú©Ù‡ دوست داره همه چیز را به راحتی به دست بیاره. ولی یادمون باشه Ú©Ù‡ : هر Ú©Ù‡ طاووس خواهد، جور هندوستان کشد. در ضمن بی انصافیه اگه چیزی در اختیار من هست Ùˆ بدونم Ú©Ù‡ به درد دیگران هم Ù…ÛŒ خوره اونو از کسانی Ú©Ù‡ خواهانش هستند، دریغ کنم. همچنین باید بگم Ú©Ù‡ فرمایش شما در مورد شکستن سکوتتون را قبول ندارم Ùˆ میدونم Ú©Ù‡ باور خودت هم این نیست. زیرا ما با به مشارکت گذاشتن داشته هامون Ù…ÛŒ تونیم اونا رو حفظ کنیم. لطفاً Ù‡Ù…راهی کنید من Ùˆ کسانی رو Ú©Ù‡ به شوق شما Ùˆ تجربه شما وارد این جاده شدند. یا Ø­Ù‚ 

nobody <neesti@Gmail.com> wrote:
بگم یا نگم؟

بعضی می‌گویند: "نوبادی، اگه ننویسی و حرف نزنی بهتر است". حرف اینها (اگرچه می‌دانم از روی ارضاء خشم است، ولی) حرف خوب و صحیحی است. این سکوت است که بهترین کیفیت است. هرکس چیزی بخواهد بگوید یا بنویسد، لاجرم و بناچار سکوت درونش را باید بهم بزند و فکر شروع بحرکت کند.

اما موضوعی اینجا مطرح است و اون اینکه اگه یه نفر بخواهد به کس دیگری بگوید "سکوت کن"، آیا جز بوسیله‌ی گفتن و نوشتن طور دیگری می‌تواند بگوید؟ شاید بگویی آره، با سکوت کردن. بزبان بی‌زبانی به طرف حالی کرده‌ای که سکوت کن.

اما اگه طرف ندونه که سکوت تو به منظور رسوندن این پیامه که "سکوت کن" چطور!؟
---------------
neesti.blogspot.com




Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search.


Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search. __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

0 نظرات: